19 Οκτ 2012

Παρουσίαση για την Ηλεκτρονική Μάθηση και το Moodle


Σ
την παρουσίαση που ακολουθεί, περιγράφω τα βασικά χαρακτηριστικά της Ανοικτής, Εξ Αποστάσεως και Ηλεκτρονικής Μάθησης, ενώ στη συνέχεια παρουσιάζω βασικές πλατφόρμες ηλεκτρονικής μάθησης και εργαλείων συγγραφής (authoring tools). Στο τέλος, γίνεται μία συνολική παρουσίαση της πλατφόρμας ηλεκτρονικής μάθησης Moodle καθώς και των εναλλακτικών τρόπων εκγατάστασής της.


Η παρουσίαση περιλαμβάνει πλήθος ομαδικών εργασιών αλλά και quiz που έχουν στόχο την ενεργοποίηση των εκπαιδευομένων αλλά και την αξιοποίηση των γνώσεων και εμπειριών που διαθέτουν. Η παρουσίαση θα χρησιμοποιηθεί σε σεμινάριο εκπαίδευσης εκπαιδευτικών στην ηλεκτρονική μάθηση στο οποίο θα είμαι ένας από τους εισηγητές και το οποίο πραγματοποιείται ήδη από το Διαβαλκανικό Ινστιτούτο Δημόσιας Διοίκησης.

Η παρουσίασή μου είναι 130 διαφάνειες (4,5 Mb)και περιλαμβάνει ενσωματωμένο υλικό που δημιουργήθηκε με το demo builder, το ispring presenter και το Boxoft pdf to flash.

Για να κατεβάσετε την παρουσίαση, πατήστε εδώ


Όπως κάθε φορά που ανεβάζω εκπαιδευτικό υλικό, το υλικό είναι ελεύθερο για download και χρήση, υπό την προϋπόθεση της αναφοράς της πηγής.







Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

17 Οκτ 2012

Ηλεκτρονική Κοινότητα Εκπαιδευτικών Πληροφορικής


Αγαπητές/οί συνάδελφοι,

Σας καλωσορίζουμε στην Ηλεκτρονική Κοινότητα Εκπαιδευτικών Πληροφορικής 2 (ΗΚΕΠ2.0). Το πρόγραμμα αυτό σχεδιάστηκε από την Ομάδα Ηλεκτρονικής Μάθησης του Τμήματος Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, με την επιστημονική καθοδήγηση του Αναπληρωτή Καθηγητή Αθανάσιου Τζιμογιάννη και αποτελεί τον δεύτερο κύκλο αντίστοιχης δράσης της περασμένης ακαδημαϊκής χρονιάς.

Έχει ως στόχο

την παιδαγωγική υποστήριξη των εκπαιδευτικών Πληροφορικής για την εφαρμογή των νέων Προγραμμάτων Σπουδών Πληροφορικής-ΤΠΕ στο Γυμνάσιο και στο Δημοτικό, αξιοποιώντας τεχνολογίες και μεθόδους ηλεκτρονικής μάθησης (e-learning).
τη δημιουργία, ανάπτυξη και υποστήριξη μιας Ηλεκτρονικής Κοινότητας Εκπαιδευτικών Πληροφορικής, η οποία θα συνδιαμορφώνει, θα μοιράζεται, θα σχεδιάζει και θα αξιολογεί εκπαιδευτικό υλικό, διδακτικές παρεμβάσεις, εκπαιδευτικά σενάρια, εμπειρίες και κάθε στοιχείο, το οποίο θα μπορούσε να συμβάλλει στην αποτελεσματικότητα ενός σύγχρονου Προγράμματος Σπουδών.
τη διερεύνηση και μελέτη μιας διαφορετικής προσέγγισης ηλεκτρονικής μάθησης, η οποία υιοθετεί τις αρχές των κοινοτήτων πρακτικής, με στόχο την αυτο-επιμόρφωση και την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών της πράξης...

Για να διαβάσετε τη συνέχεια, πατήστε εδώ



Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

15 Οκτ 2012

Συμμετοχή σε έρευνα διδακτορικής διατριβής


Τ
ο παρόν ερωτηματολόγιο αποτελεί μέρος της διδακτορικής μου διατριβής με θέμα την εμπειρία της κατανάλωσης και την word-of-mouth επικοινωνία (επικοινωνία από στόμα-σε-στόμα). Θα σας παρακαλούσα να αφιερώσετε λίγο από το χρόνο σας και να απαντήσετε στις παρακάτω ερωτήσεις. Η συμμετοχή σας στην έρευνα είναι πολύ σημαντική για την επιτυχία της παρούσας διδακτορικής διατριβής. Οι απαντήσεις σας είναι ανώνυμες, ενώ τα δεδομένα θα χρησιμοποιηθούν μόνο για λόγους στατιστικής επεξεργασίας. Σας ευχαριστώ θερμά.

Με εκτίμηση
Αμαλία Τριανταφυλλίδου
Υποψήφια Διδάκτωρ Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών

Το ερωτηματολόγιο της έρευνας μπορείτε να το συμπληρώσετε εδώ



Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...