ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΕΚΠ65

1η Γραπτή Εργασία
Εκφώνηση:

ΒΗΜΑ ΠΡΩΤΟ: θα πρέπει να έχετε μελετήσει έως τώρα τα πρώτα πέντε κεφάλαια του Α τόμου της ΕΚΠ65.

ΒΗΜΑ ΔΕΥΤΕΡΟ: Διαβάστε με προσοχή το παρακάτω κείμενο που προέρχεται από ένα αδημοσίευτο κείμενο για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

«Είναι μεγάλο λάθος να δούμε την εξ αποστάσεως εκπαίδευση αποσπασματικά και ανεξάρτητα από άλλα επιστημονικά πεδία ή επιστημονικούς κλάδους. Όπως ακριβώς η ερμηνεία και η κατανόηση της συμβατικής εκπαίδευσης και των παιδαγωγικών αναφέρονται και συγγενεύουν με μια σειρά από άλλα επιστημονικά πεδία, έτσι και η εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Το ότι είναι ‘εξ αποστάσεως’ δεν την νομιμοποιεί ως κάτι διαφορετικό από τη συμβατική. Εξακολουθεί να είναι βασικό μέρος της εκπαίδευσης και των παιδαγωγικών και περιλαμβάνει όλα εκείνα τα στοιχεία που την καθορίζουν σε όλες τις φάσεις των εφαρμογών της. Η διαφορά είναι ότι με την έννοια ‘εξ αποστάσεως’ προστίθενται ορισμένα νέα στοιχεία που θα πρέπει να προσδιοριστούν με προσοχή και να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις και τις προϋποθέσεις οποιουδήποτε εκπαιδευτικού σχήματος που λειτουργεί από απόσταση».

ΒΗΜΑ ΤΡΙΤΟ: Αφού είστε σίγουροι ότι έχετε κατανοήσει το κείμενο αυτό και από αυτά που έχετε μελετήσει, γράψτε μια εργασία έως 1500 λέξεις. Θα πρέπει να αναπτύξετε και να αναλύσετε αυτό που αναφέρει το δεύτερο μέρος της παραπάνω παραγράφου, δηλαδή: όλα εκείνα τα στοιχεία που η εξ αποστάσεως εκπαίδευση περιλαμβάνει ως αναπόσπαστο μέρος της εκπαίδευσης και των παιδαγωγικών, αλλά ταυτόχρονα να συζητήσετε τα νέα στοιχεία που προστίθενται και θα πρέπει να προσδιοριστούν με προσοχή και να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις και τις προϋποθέσεις οποιουδήποτε εκπαιδευτικού σχήματος που λειτουργεί από απόσταση. Με άλλα λόγια: συζητήστε την παραπάνω παράγραφο.

ΒΗΜΑ ΤΕΤΑΡΤΟ:
Να έχετε κατά νου ότι θα αξιολογηθείτε ως προς την ικανότητά σας να συντάξετε σύνθετο γραπτό λόγο, να αξιοποιήσετε πηγές από τα βιβλία και τα παράλληλα κείμενα της ΕΚΠ65, αλλά και πρόσθετη βιβλιογραφία (πρακτικά συνεδρίων, επιστημονικά περιοδικά, βιβλία, διαδίκτυο κ.α.), η οποία πριμοδοτείται στην αξιολόγηση. Διαβάστε με προσοχή τις οδηγίες περί γραπτών εργασιών διότι αυτές στην ουσία αποτελούν τα βασικά κριτήρια αξιολόγησης.
Η ικανότητα κριτικής τεκμηριωμένης σκέψης με επιχειρήματα επίσης πριμοδοτείται. Η ΘΕ ΕΚΠ65 δεν απαιτεί αναπαραγωγή των κειμένων, αλλά με τη βοήθεια των κειμένων να συνθέσετε και να επιχειρηματολογήσετε το δικό σας ακαδημαϊκό και επιστημονικό λόγο. Προσπαθήστε να αποφύγετε όσο είναι δυνατό τον περιγραφικό – απλοϊκό λόγο. Να γράφετε απλά, αλλά όχι απλοϊκά.
Δεν θα πρέπει να ξεφύγετε από τις 1.500 λέξεις. Επίσης, οι βιβλιογραφικές παραπομπές και αναφορές θα πρέπει να ακολουθούν το σύστημα ΑΡΑ.

1η Εργασία Απάντηση:
Για να δείτε την απάντηση πατήστε εδώ

Βαθμός: 9
---------------------------------------------------------------------------------

2η Γραπτή Εργασία
Εκφώνηση:

Μέχρι τώρα και σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα μελέτης της ΕΚΠ65, θα πρέπει να έχετε μελετήσει τον πρώτο τόμο και τα δύο πρώτα κεφάλαια από τον δεύτερο τόμο της ΕΚΠ65.
Ανατρέξτε στο Κεφάλαιο 5, Ενότητα 5.2 του πρώτου τόμου της ΕΚΠ65, καθώς επίσης και σε κάθε άλλη βιβλιογραφία που μπορείτε να βρείτε (προαιρετικά) και γράψτε ένα κείμενο 600 περίπου λέξεων για τις ομοιότητες και διαφορές του Ανοικτού Πανεπιστημίου του Ενωμένου Βασιλείου (OU/UK) και του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου.
Έχοντας εντοπίσει τις ομοιότητες και διαφορές των δύο πανεπιστημίων, επικεντρωθείτε στις διαφορές τους. Υποθέστε ότι σας ζητείται να πραγματοποιήσετε μια εμπειρική έρευνα για να αξιολογήσετε το κατά πόσο οι διαφορές των δύο πανεπιστημίων από μόνες τους προάγουν την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Σχεδιάστε μια ολοκληρωμένη πρόταση αξιολόγησης (χωρίς ασφαλώς να την εκπονήσετε), στην οποία θα παρουσιάσετε:
α) το αντικείμενο και το σκοπό της αξιολόγησης
β) τα ερευνητικά ερωτήματα ή τις υποθέσεις της εργασίας
γ) το θεωρητικό πλαίσιο της εργασίας σας
δ) τους άξονες και τα κριτήρια της συγκεκριμένης αξιολόγησης, και
ε) το πώς θα πραγματοποιήσετε την αξιολόγηση (το μεθοδολογικό πλαίσιό της)
Φροντίστε η πρότασή σας να μη ξεπεράσει τις 1.000 λέξεις.
Σύνολο εργασίας: 1.600 λέξεις περίπου

2η Εργασία Απάντηση:
Για να δείτε την απάντηση πατήστε εδώ

Βαθμός: 9,3
-----------------------------------------------------------------------------------

3η Γραπτή Εργασία 
Εκφώνηση:
Η τρίτη εργασία αφορούσε στην αξιολόγηση μίας εργασίας φοιτητή.
Το αρχείο με την εκφώνηση της εργασίας είναι αυτό: Εκφώνηση
Τα αρχεία που συγκροτούν την απάντηση είναι αυτά:
Επιστολή
Εργασία Φοιτητή
Φύλλο αξιολόγησης

Σημ: Στην απάντηση περιλαμβάνονται άλλα δύο αρχεία τα οποία αφορούν στις προδιαγραφές του συστήματος APA και στον τρόπο σύνταξης γραπτών εργασιών, τα οποία είναι διαθέσιμα στην κεντρική σελίδα του blog
Βαθμός: 8,6
-------------------------------------------------------------------

4η Γραπτή Εργασία
Εκφώνηση:

Στο δικτυακό τόπο του «Ελληνικού Δικτύου Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης» / ΕΔΑΕ ( http://www.openedu.gr) θα βρείτε δημοσιευμένα τα Πρακτικά του 5oυ Διεθνούς Συνεδρίου για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση.
1) Εντοπίσετε μία εισήγηση, η οποία σας ενδιαφέρει.
2) Μετατρέψετε κείμενο έκτασης 2-3 σελίδων από αυτήν την εισήγηση σε υλικό κατάλληλο για τα διδακτικά εγχειρίδια φοιτητών που σπουδάζουν εξ αποστάσεως.
3) Γράψετε 3 δραστηριότητες ή / και ασκήσεις αυτοαξιολόγησης για τους φοιτητές καθώς και τις αντίστοιχες απαντήσεις τους.

Σημειώσεις
1) Οι 2-3 σελίδες που θα μετατρέψετε σε κείμενο κατάλληλο για εξ αποστάσεως εκπαίδευση θα αφορούν μόνο την ανασκόπηση της βιβλιογραφίας της εισήγησης που επιλέξατε.

2) Το διδακτικό υλικό που θα δημιουργήσετε μαζί με τις δραστηριότητες ή / και ασκήσεις αυτοαξιολόγησης και τις απαντήσεις τους δεν θα πρέπει να ξεπερνά τις έξι σελίδες

3) Στην εργασία σας δεν θα γράψετε εισαγωγή, συμπεράσματα και βιβλιογραφία.

4η Εργασία Απάντηση:
Για να δείτε την απάντηση πατήστε εδώ
Αφορά στην παρουσίαση της κας. Χουλιάρα με θέμα
«Η Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών οργανισμών και ιδρυμάτων, η συστημική θεωρία και το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο» 


Βαθμός: 9,3
 

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: