24 Ιουν 2012

Βιωματική Μάθηση: πώς μπορούμε να μάθουμε από τα προβλήματα που βιώνουμε στο σχολείο;


Βy Solveig Strangstadstuen and Ard Sonneveld

Ο κύκλος της βιωματικής μάθησης
Η εμπειρία, ή αλλιώς το βίωμα, ως πηγή μάθησης χαίρει εκτίμησης τόσο από τους εκπαιδευτικούς όσο και από τους απλούς ανθρώπους. Τις περισσότερες δραστηριότητες και εργασίες της καθημερινότητας μας τις έχουμε μάθει απλά με το να τις κάνουμε. Μάθαμε να μιλάμε με το να μιμούμαστε τους γονείς μας, μάθαμε ποδήλατο μέσα από δοκιμές και λάθη, κάποιοι από εμάς ξέρουν να αρμέγουν αγελάδες, και αυτές οι πρακτικές γνώσεις βελτιώνονται μέσω της εμπειρίας .Έχουμε επίσης μάθει, μέσω της συνεχούς πρακτικής, πώς να αντιμετωπίζουμε προβληματικές καταστάσεις. Όταν αντιδρούμε σε ένα πρόβλημα μπορεί να επιδείξουμε θυμό και μια καλά οργανωμένη επίθεση. Οι αντιδράσεις μας μπορεί επίσης να περιλαμβάνουν φιλονικίες και άμυνα ή απόσυρση και αδιαφορία. Αυτές οι αντιδράσεις είναι συγκεκριμένες, είναι άμεσες αντιδράσεις σε μια κατάσταση και αυτές τις έχουμε μάθει μέσα στο πολιτισμικό και κοινωνικό μας περιβάλλον.

Για να διαβάσετε τη συνέχεια, πατήστε εδώ







Δεν υπάρχουν σχόλια: